
پوسته فولادی بسیار ضخیم
بدنهی اصلی فیلتره که از فولاد محکم ساخته شده تا در برابر فشار بالای روغن و ضربههای احتمالی مقاومت کنه و فیلتر ایمن بمونه.
دریچه فرعی عبور جریان (بایپس ولو)
وقتی صافی فیلتر بیش از حد کثیف بشه و روغن نتونه راحت عبور کنه، این دریچه باز میشه و اجازه میده روغن بدون فیلتر شدن هم به موتور برسه تا موتور خشک کار نکنه.
صافی با بازده بالا و مقاومت کم
شبکهای از کاغذ یا الیاف مخصوص که ناخالصیهای روغن رو میگیره. طراحی اون طوریه که هم ذرات ریز رو فیلتر کنه و هم جریان روغن رو زیاد محدود نکنه.
دریچه ضد بازگشت سیلیکونی
این دریچه مانع برگشت روغن فیلتر شده به عقب میشه؛ یعنی بعد از خاموش شدن موتور، روغن توی فیلتر میمونه تا استارت بعدی سریعتر و بدون خشکی موتور روشن بشه.
صفحه ضربهگیر سنگین
قطعهای فلزی داخل فیلتر که جلوی لرزش و ضربههای ناشی از فشار روغن رو میگیره و به ثابت موندن اجزای داخلی کمک میکنه.
دریچه صفحهای روی مسیر عبور
مثل یک دروازه عمل میکنه و جریان روغن رو هدایت یا در شرایط خاص کنترل میکنه تا همیشه بهترین مسیر عبور روغن فراهم باشه.
کلاهکهای انتهایی فولادی لبهدار
دو سر فیلتر رو محکم میبندن و باعث میشن صافی داخل فیلتر محکم سر جاش بمونه و در اثر فشار یا لرزش جدا نشه.


